Website-optimalisatie
Website-optimalisatie zorgt ervoor dat de website hoger scoort in de zoekmachines en zo beter vindbaar is voor je klant. Het is een continu proces van aanpassingen en verbeteringen van je website dat ervoor zorgt dat zoekmachines als Google precies begrijpen welke informatie jouw website biedt.
Dit alles valt onder zoekmachine-optimalisatie: SEO. Hoe beter Google je website begrijpt, hoe hoger je geplaatst wordt tussen de zoekresultaten. Maar het optimaliseren van je website heeft nog een ander doel: het verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid en de customer journey. Handig toch? Maar hoe werkt dat?
France-Compagnie verbetert je website en vergoot je vind-baarheid
France-Compagnie weet precies aan welke voorwaarden je website en content moet voldoen om hoog geplaatst te worden in de zoekresultaten. Met onze hulp zet je leads sneller om in conversie en dat zie je direct terug in je omzet.
Vraag vrijblijvend en gratis een offerte aan!
Websitestructuur
Je begint met het optimaliseren van je website structuur. Welke onderwerpen wil je erop hebben staan en welke pagina’s komen absoluut in de menubalk? Deze navigatiepagina’s vormen de basis van je website en omvatten de kern van je bedrijf, bijvoorbeeld: welke diensten of producten bied je aan? Maar ook: wie ben je? Wat is je portfolio? Hoe kan men contact met je opnemen? Het belangrijkste aspect van deze pagina’s is het genereren van conversie – daadwerkelijke transacties.
Overige pagina’s, die voor bepaalde doelgroepen heel interessant zijn en voor anderen misschien minder, zet je meestal niet in de hoofdnavigatie. Vaak komen gebruikers hier terecht via Google of via andere pagina’s op je website. Dit zijn landingspagina’s. Deze helpen je meer bezoekersverkeer naar je website te krijgen.
Zo verbeter je je websitepagina’s:
–